Merhaba. Benim bir dikey süpürgeye ihtiyacım var. Olmuşken dyson olsun dedim ama sonra düşününce o kadar para vermenin gereksiz olduğuna karar verdim. Artan paraya da kurutma makinesi almayı düşünüyorum 🤣Çünkü evde ihlas aura Cleanmax var haftada bir onunla süpürünce pırıl pırıl oluyor zaten. Benim günlük işimi kolaylaştıracak işte döküleni süpüreceğim yemekten sonra hızlıca mutfağı alabileceğim pratik bir süpürgeye ihtiyacım var. Fakir fantom kadar dandik olmasın. Dyson kadar pahalı da olmasın. Bosch electrolux vs kullanıp memnun olduklarınızdan tavsiye edebilir misiniz şimdiden teşekkürler