1pekmom_ Kızlar bebeğime yoğurt yaptım ama tutmamış, ne çok süt kıvamında nede yoğurt kıvamında ama sıvı baya, tekrar mayalayabilir miyim kaynatıp?
Fatos53 1pekmom_ Sanmıyorum. Nasıl mayaladin. Sıcaklığı nasıldı. Yoğurt makinesinde mi yaptın yoksa eski usul mu
FadiXx 1pekmom_ benim kayın valide tutmayan yoğurdu sıcak su kaynatıp tepsiye döküyor sonrada kavanozları koyuyor üstünü örtüp öyle 1-2 saat bekletiyor tutuyor deneye bilirsin canım.
eez 1pekmom_ fırını ısıt yine tekrar koy 5-6 saat yine tut sonra hop dolaba Benimde geçen öyle oldu fırını ısıtıp tekrar beklettim oldu
1pekmom_ Arelmom33 sıcak suya koyup beklettim biraz düzeldi ama sündü bu seferde 😞 öyle yedik ailecek çöp olmasın diye, bidahakine olmaz inşallah daha dikkatli yapacağım