Benimki sarılık oldu 3günlükken doktor pompa al sağ öyle ver takip ne kadar içtiğini dedi öyle yaptım. 2 2 buçuk saatte bir 70 - 90 ml arası içti hep. Maşallah 2 günde düzeldi sarılığı. Şu an 15 günlük hala aynı miktarda içiyo bazen 70ml bazen 90. Doktora sorduk çok mu diye, yok anne sütü sonuçta o ne kadar isterse o kadar verin dedi.