Sultan34 evet benkm sezeryan sonrasi cok sisim kalmisti ve karnimda bir bebek daha var gibiydi resmen simsiki sardim sardikca kuculdu sonra korse baya toparladi suan 51 gun oldu sezeryan yapali hala korseye devam ama 1 hafta kullanmanitavsiye etmem canim uyusuk oldugun icin cok sksada anlamayip dikisine zarar verebilirsin