aylizinannesiii Kızlar Aralık ortası uçakla yolculuk yapmam lazım anneme gidicem ameliyat olacak Bir ay sonra dönüş yapacağım zor oluyor mu hiç Aralık ocak Şubat’ta uçak yolculuğu yapan var mı
BallyavruMM aylizinannesiii bebeğimin 40 i çıkmadan ocakta yolculuk yapmıştım çok şükür hiç bişey olmadı. İçinizi rahat tütün🥰🥰
lahmacunayran48 aylizinannesiii ocakta geçen sene gittim aktarmayla hiçbir farkı yok kı yaz ayı ile rahat olabılırsın ☺️
endoplazmikretikulumiste aylizinannesiii uçakta tek zorluk küçük bebek varsa kalkış ve iniş anında emme zorunluluğu yoksa kuşaklar basınçtan etkilenirmiş
Ecem__ aylizinannesiii ben yaptim erzurumdan izmire inis yapmistim kış ayiydi hic bir sıkıntı olmadi.
Esenela Hsyir hiçbir zorluğu olmuyo yağış olmadığı sürece bebeğimle 40 çıkmadan başladık yolculuklars
aylizinannesiii Esenela ay ciddi misiniz içimi öyle rahatlattınız ki yollarda hasta olur mu diye içim içimi yiyor
lahmacunayran48 aylizinannesiii kızım 1.5 aylıkken memleketten döndüm yaşadığımız şehire hasta olmadı kalın aşırı terlıyordu ona göre gıydırın sıcak zaten bunalıyorlar.ve ayına göre bırkac oyuncak alın dıkkatını dağıtın 😅
aylizinannesiii lahmacunayran48 bende haftaya gideceğim ama yağmur gözüküyor aşırı korku geldi şuan bana
aylizinannesiii endoplazmikretikulumiste üç yaşında kızım ama yağmurlu olacakmış gittiğim gün uçaktan inince hasta olur diye aşırı korku geldi
lahmacunayran48 aylizinannesiii korkma ya biz giderken aşırı sis vardı ınıs yapamadı yarım saat kadar Allahın izniyle bir şey olmaz inşallah 🙏
aylizinannesiii Ecem__ buradan aktarma yapacağım otobüsle havalimanına hasta olur diye ödüm kopuyor ben korkmuyorum da kızım üşütür mü bilemedim