Biz 🖐️🖐️ zaten doğduğundan beri gazlıydı 6/7 günde bir yapardı bi ara tamamen geçti ohhh dedik ek gıdada başa döndük acillere mi gitmedik doktora mı gitmedik fitil yazdı 2-3 kez attım fitil ama içim el vermedi. Probiyotik damla kullandık hoşaf kaynatıp suyunu bibeborana koyuyordum onu içirdim karnına masaj ve sürekli banyo 7 ay 20 günlüğüz şu an 10 gündür her gün yapıyor. Sıkıntılı durum.