Yedinci ayda uyku eğitimi vermiştim. Bir ay her şey çok güzeldi. 8. Ay atağına girince her şeyi başa sardık. Cuma akşamı tekrar başlayacağım çünkü şu an hem yatağını hem odasını ayırdım, alışması için zaman vermek istedim. Nitekim alıştı gibi, ilk gece 15dkda bir uyanıp ağlamıştı. 3. Gecemizde üç dört kere uyandı sadece ki benim için bu çok iyi bir sayı 😁 şöyle yapmıştım ve yine öyle yapacağim. Desteği uyku eğitimine başlamadan azalttım. Topta zıplayarak uyuyordu. Çok hafif sallamaya başladım eskiye nazaran. Meme vermemeye başladım. Emzik niyetine kullanıyordu. Sonra her gece aynı rutinleri yaptım. Bez değişimi, uyku tulumu, eşyalara iyi geceler, hep aynı ninnisi söyledim. İlk gece ağladı zırladı, sürekli yanındaydım. Arada kucağıma alıp öpüp geri yatırdım vs. 1 saatten fazla sürmüştü. İkinci gece çok zordu 2 saat sürdü ama pes etmedim. Üçüncü gece 45 dk, dördüncü gece artık 15-20dkda uyumaya başlamıştı. Cennet gibi geçen bir aydı ta ki 8. Ay atağına gelene kadar. Şimdi 9,5 aylık, dediğim gibi tekrar başlayacağım