kızım uyandı kulağım ağrıyor diyr 3-4 gündür burnu dolu gibi ama klasik nezledir dedim bu sene anasınıfına başladı az önce uyandı kulağım ağrıyor diye damlası vardı damlattım burnunu çektim rahatlattım calpol verdim ağrıyı keser ümidiyle birde tasa su kaynattım küçük havlu kağıdı sıkıp sıkıp koyuyorum sıcak kompleks sabah götürcem önce sağlık ocağına ama evde başka yapabileceğim bir şey var mı lütfen yazar mısınız