SFdn Hanimlar eds ile bebegini beskeyen var mi aranizda? Belli bir sure sonra hortum tıkanıyor mama gelmiyor. Devamini kasikla vermek zorunda kaliyorum. Sizde de ayni problem var mi? Kirmizi uc kullanıyorum
miray_85 Emzirme danismanim tavsiye etmisti bizede meme reddi olmasin diye ama ben aventin biberonunu kullandim hicte red yaşamadık şükür biberon denediniz mi peki ?