bebitonunannesi_ 163 boylarında, çok zayıf, omuzları çokça dar bir bayanım,onerebileceginiz trençkot modelleri var mı acaba???
AslanLeomoms bebitonunannesi_ Pull&bear xs bedenlerini deneyin güzel bir iki model var ya da zara kids 😁 Benim boyum 1.60 geçtiğimiz senelerde 43 kilolardaydım kaban alacaktım hepsi aşırı kaba durunca zara kidsten almıştım🥲 şimdi 47-48 arasıyım pull&bear da olan küçük bedenler iyi durdu