Cicegiburnundaanne Yeni uye oldum diye 50 tl hediye ceki geldi 45 liralik bi urun sepete attim hediye cekini kullan diyorum olmuyor biturlu varmi bu akntiyi yasayan yada bilmedgim bi durummu var..