Evlatlarim52 Bı komusumuz var bebeği beş aylık benim bebeğim de 3 aylık alerji maması kullanıyorum durumu kötü mamaya yetisemiyor oradan birdan gelen yardimlarla çoğu zaman mama alıyor kendi mamamizdan bebeğine bı kaç kutu versem olurmu acaba zararı varmıdır
Oburiks Evlatlarim52 Herhangi bir zararı olmaz , aksine alerji mamalari daha faydalı Fakat ülkemizde gerek pahaliligi gerekte yurt dışındakine oranla tat farklılığı sebebiyle tercih edilmiyor