Kızım 25 aylık hala emziriyorum. Çevremde her duyan eleştiriyor yapılan yorumlar beni üzüyor kendimi yalnız hissediyorum. 25 ay ve üzeri olup hala emzirmeye devam eden anneler var mı? Ben tek olmadığımı bilirsem sanki biraz morel bulacağım. 25 ay ve üzeri emziren anneler yazarsa çok sevinirim.