Arada böyle oluyor çok kızarmış şekilde kalçadan özel bölgesine emziriyşrum büyük ihtimalle yediğimden oldu altını açtım an az 5 kez işedi kızım kuruluyorum sudocrem fayda etmiyor en etkili önerdiğiniz bir çözüm var mı zeytinyağ daha kötü yaptı Arko krem dene dediler denedim fayda etmedi