emilia tazeeanne54 Her bebekte atak öyle ağlamalı veya huysuz olarak görünmeyebiliyor. Hiç kendinizi korkutmayın. Benim bebeğim 3 bucuk aylıkken yaşamıştı atağı.
tazeeanne54 sevimailesi sevimailesi O zaman 4. Ay bitimi mi dersiniz. Her hafta başka bi değişim oluyor benim oğlumda hiç anlayamıyorum 🤣
sevimailesi tazeeanne54 ay hadi baklm hayırlısı şuan oğlumla iyiyiz olurmu bilmiyorum sorun yasayip gorucrz artk🥰🥰🥰
tazeeanne54 emilia Ay inşallah kolay geçer. Herkes beni korkutuyor bunu duymak güzel geldi. Hele geçen 2 yaşında çocuğu olan bi arkadaşım bebeklerin bi 4. Ay atağı var asla unutamam çok çok zor dedi. Beni bi stres bastı 😅
tazeeanne54 eymenikomoms Tam 3.5 ay civari başlıyor o zaman 🥲 çok bi şey kalmamış 3. Ayımız bitti Bizimde bi huysuzluk sardı oğlumu
emilia tazeeanne54 Hiç stres yapmayın, arkadaşım atak matak yaşamadım bilmem ben atak falan diyodu. Belki de sizde şanslı kesimdensinizdir. 🥰
EsraHa tazeeanne54 ay yok germe kendini, ay sonu 5.ay bitecek oğlumun, ne atak ne bişey, arada uyku düzeni kaçıyor günlük, ben öyle atak matak takip etmiyorum stres de olmuyorum, iyi düşün iyi olsun, eskiden atak mı varmış 😁
tazeeanne54 ayaz0606 Bi arkadaşım sabaha kadar memede duruyor dedi sizin ki nasıl. Uyumayıp ağlıyor mu bakınıyor mu
ayaz0606 tazeeanne54 memeye düşkünlük yok bizim emzik kullaniyorum belki ondandır uyanıyor öyle bakınıyor ilgilenmezsem ağlıyor
y_mervee1 3,5 aylıkken başladık bizde o kadar zordu ki yeni yeni düzeliyor uyku gerilemesi fazlasıyla yaşadık hala yaşıyoruz doktora sordum herşeyi atağa bağlamamak lazım dedi ama ben buna pek şey yapmadım çünkü ataktı yani kızımı tanıyamadım resmen akşamları 21:30 ta uyurdu ve sabahta 7 de uyanırdı düzenlli bir uykusu vardı şuan 12-1 aşağı uyumuyor düzelmesini bekliyorum uyku eğitimi vermeyi düşünüyorum ama hadi hayırlısı en uzun ataklardan biri ama en berbat olanı🥺🥺
tazeeanne54 y_mervee1 Evet herkes uyku probleminden dert yanıyor. Ben de 4. Ayı atlatayım direk uyku eğitimi vereceğim nasip olursa 🥹
tazeeanne54 edalibrahim İnanılmaz uykuya direnme başladı uykudan önce yarım saat ağlıyor sebepsiz. Gündüz uykuları çok kısa ve kucağımda uyumak istiyor. Bir hafta önceye kadar böyle değildi yatağına koyunca uyumaya devam ederdi. Şimdi bağırıyor ağlıyor. Bir de sanki iştahı azaldı emerken hemen bırakıyor 😅