Hayırlı akşamlar canım, Erken yaptırıp iyi yaptığımı düşünüyoruk bende. Kime sorsam en rahatı erken yaptirmak dedi bende çok geç kalmak istemedim. Şuanlık keşke yaptırmasaydım demiyorum dedirtmedi şükür 😅 daha ilk gün olduğu için önümüzdeki günler korkutuyor beni açıkcası, üstü açık bir şekilde karton kesip koydum sadece gazlı bez falan sarın demedi doktor ama sarsam mı bilemedim sadece krem sürüyorum bi kere kakasını yaptı o da çok bulaşmadı Allahtan.. Bakalım nasıl geçicek inşallah güzel atlatırız.. 🤲 Teşekkür ederim bu arada 🌸♥️