Benim bebeğim de hep yüzüstü uyumayı sever doğduğundan beri zaten yoğun bakımda da yüzüstü yatırıyorlardı doğduğunda daha 2,5 aylıkken dönmeye başladı ama aşırı hareketli bir bebek gün içerisinde de sırt üstü durmaz hep yüz üstü o yüzden sanırım kasları erken gelişti