babybabylove Gaz sancısı da değil gibi arada tutuyor 1 2 saat kendinden geçerek ağlıyor zor sakinleştiriyoruz. Yaşayan var mı tavsiyesi olan 🙏
duygualp babybabylove etinden et koparılıyor gibi hatta morarıyor acayip çığlıklarla ağlıyor:( kolik atağı, size gaz değil gibi gelebilir ama çok ağrılı oluyor:( pek çözümü yok ama tuvalet yapar pozisyonda elinizde tutun ya da pusetine koyun dar geleceği için ıkınıp bir miktar yapıp rahatlıyor, gaz masajını da ihmal etmeyin
Mrv_cnl babybabylove bio gaia ve sap simplex kolik için çok etkili oluyor doktorunuz sorup kullanabilirsiniz
zeyozi duygualp 4 ay 10 günlük diş mi diyorum acaba yani öyle bir ağlıyor ki aralıksız 2 saat susmuyor asla doktora götürdük muayenesi normal bisey yok dedi diş mi dedik imkansız bu zamanda çıkması dedi halbuki bu zamanlar çıkaranlar da var bilmiyorum belli saatlerde çok kötü oluyor atakmıdır acaba bi fikriniz var mı tek başıma bakıyorum çok yoruluyorum artık :(
duygualp zeyozi diş tabi ki olabilir ama öyle kesintisiz ağlamalar yapmaz, bana atak gibi geldi, biraz sıcak havlu yapıp ayaklarını karnını arada sarın, özellikle emzirirken yapın bu anlarda kaslar daha iyi çalıştığı için gazını daha iyi çıkarır