sevocan60 10 güne kadar yapmaması normal karşılanıyor 10 günden sonrası sorun oluyor kesinlikle lagman yaptırmayın bebekler çok ağlıyor bir fitil var kaka yaptırması için Kansuk diye sarı kahverengi kutulu ben 10gunu bulunca yada çok rahatsız olunca ondan koyuyorum 10 dk demeden yaptırıyor çok rahatlatıyor ama arka arkaya kullanmayın biraz arayla yapın doktorumuz öyle demişti