Motherbiri 41Ozlem daha önce tendürdiyot kafesi duymuştum işe yarıyor ama bebekler için uygun mu bilmiyorum araştırın bi isterseniz
0000Bahar 41Ozlem mustelanın göğüs balsamı tavsiye ederim pekmez tereyağ alerjisi yoksa bebek viks ayaklarının altına sürüp yatıyorsunuz iyi geliyor ama öksürük çoksa doktora götürün ciğerlerine inebilir Allah korusun sarımsaklı kür de iyi geliyor diyorlar ama
Asiye1102 41Ozlem benimki de 9 aylık kızamık aşısından sonra hasta oldu balgamlı öksürük var buhar veriyorum geçmedi hala şurup veriyorum o da vücudunun kırgınlığını alıyor. Gün içinde su içirin bol bol
Aysegulb Öksürükleri aksatmayın bizzat yasadım sonuc boğmaca oldu sonra hastanede yatış , hala da ara ara öksürükleri var ıhmal etmeyın dr a goturun derim ✋🏻
Aysegulb eez öksürük ataklar seklindeydi uzundu ve nefessiz arka arkaya öksürüyordu balgamı yogundu , neredeyse 3 ay olacak ve öksürük tamamen bitmedi hırıltıda aynı sekılde eez
0100117 Dolapta buz varsa uyurken yakınına koyun denendi onaylandı eğer balgamliysada doktora gidin mutlaka