Gece uyuturken bende zorlanıyordum sonra 3uykuyu 2ye düşürdüm 2.uykusunu geç olmayacak şekilde en geç 3.30ta uyutuyorum 20.30gibi uyku moduna geçiyoruz bazen 40dakika bazen 5dakika sürüyor ama uyuyor sabredin deneyin kaç uyku istediğini bilin bir kaç gün aynı saat aralıklarında akşamda aynı saatte uykuya hazırlayın ben o direndiği sıralarda nebe suresini açardım uyurdu. Tabiki her zaman aynı saatler olmuyor çalışan bir anneyim ve annemde uyku saatlerimize göre hareket ediyor çok sorun yaşamıyoruz ama gece 3 4kere uyanıyoruz maalesef :) sıkmayın canınızı yeri geliyor bende kendime hiç vakit ayıramıyorum ama olsun bebeklerimiz iyi olsun unutmayın ki bir çok anne sizin gibi o yüzden sıkmayın güzel canınızı biraz daha sabredin. Sizin için daha huzurlu mutlu günler diliyorum umarım daha iyi olursunuz