Kızlar merhaba 20 aylık oğlum var bundan çnce beşiğini kullanıyordu şuan beşiğine koyduğum an ne kadar uykuya dalarsa dalsın hemen uyanıyo ağlıyo yanımızı istiyo sebebi ne olabilit ve hep bizim yanımızda yatıyor nasıl alıştırabiliriz tavsiyelerinizi yazarmısınız