Zeynebim Bnde 4 ve 6 ayda yatırdım o zamanlar 1090 TL almıştım 2. İse 1100 aldım ilki sağlık ocağında diğerini biz yaptık maddiyatın iyiyse yaptırmalısın bnce bebeğin için