Aysegulb soğuk algınlığı geçiriyor çok öksürüyordu ve boğazına balgam olduğu için rahat nefes alamıyordu ventolin verdi ama kullanınca çok sanki kalbi çok hızlı atıyormuş gibi hissediyorum ve çok sık nefes alıp veriyor şuan farkettim çok endişeliym emzirmek istemiyorum daha fazla efor sarfediyor diye normale dönmesini bekliyorum panik oldum