Gagacim Anneler 1 buçuk sene arayla iki tane sezeryan oldum İkinci bebeğim şu an bir aylık göbeğim o kadar sert ki sanki sonradan oraya monte etmişler gibi 🙈 Bu durumda olup korse kullanan var mı hangi korseyi kullanıyorsunuz.
mutire Canım bende 1 ayın icinde iki ameliyat geçirdim. Acaba ne zaman korse takabilirim doktoruma sormadım daha. Biraz alakasız oldu ama 😃
mutire Gagacim sağol canım Allah razı olsun önce sezeryan , 35 gün sonra da safra kesem alındı 😐 Allah sizlere sağlık versin
Yagiiizefem Bende kullandım ge hiç karnım kalmadı marka vermek ne kadar doğru bilmem ama çok faydasını gördüm 4 ay oldu hala günde 8 saati asmayacak şekilde kullanıyorum