hanifenuringin Kızlar ilk bebeğimde lohusalık bitince 28 gün sonra regl olmuştum. 2. Bebeğim şu an 3 aylık ama hala regl olmadım neden olabilir?
arzuklndr hanifenuringin düzenli emziriyorsanız eğer hormonlar regl olmayı baskılar. Bende yaklaşık 4 ay sonra olmuştum. Ama bu süreçte hamile kalma olasığınız da var eğer gebe değilseniz muhtemelen emzirdiğiniz için olabilir.
hanifenuringin arzuklndr yok eşim görevde hamile olmam imkansız ancak düzenli emiyor muhtemelen bu yüzden o zaman
Mavisu19 Aynı durumdayım, 40 ım çıkınca yoğun bir kanamam oldu, bunun adet olduğunu düşünüyorum. Şimdi 3 ay 10 günlük kızım daha da adet olmadım. Bekliyorum 🤷♀️
Zehra1609 Her doğumda aynı olmuyor maalesef ben oğlum 10 aylıkken ilk kez olmuştum sonra 2 ay olmadım