Kızlar bu kadar takıntıli olmayın, ben 6. Aydan itibaren herşeyi verdim yedi ve 3 gün kuralını da yapmadan verdim, şu an 11 aylık hiçbirşeyi seçmeden ayırmadan yiyor et balık tavuk kebap sebze. Eskiler annelerimiz ninelerimiz bizi nasıl büyütmüş ve sağlıklıyız, ben eskilerin kafasıyla gidiyorum ve çok rahatım. Kendinizi bu kadar yıpratmayın zaten yeterince yıpranıyor ve yoruluyoruz. Cicibebede veriyorum herşeyide yediriyorum çok şükür çok sağlıklı🙏