KayraVeAnnesi_06 DilekGunes Poadas kullanıyorum çok güzel kullanımı kolay üstten fermuarlı , birde derisi var bende çok da şık duruyor . Bebek çantası gibi değil bir bakın derim . Büyüklüğüde gayet yeterli ben herşeyi dolduruyorum bana msn demiyor 👌🏼