ayaz0606 Crnkzy ayağım da sallıyorum hafif hafif baktım uyumuyor kucağıma alıp evin içini dolaniyoruz o da olmazsa pilates topunda zıplıyorum biraz önce de vakia süresini açarak uyuttum çok şükür uyudu
a_el48 Normalde yatağına yatırıp kendi uyurdu 9 aylık olduk 1 aydır ayağımda sallayarak uyutuyorum dönmeyi öğrendiği için kendi uyumuyor hemen yüz ustu dönüyor ne yapmam lazım hiç bilmiyorum bir buçuk aylık da hamileyim
ayaz0606 a_el48 yaa ben de istiyorum 2. Bebek 4 aylik şuan önerir misiniz ben de 6 aylik olunca olsun diyorum ama
uznnzu- a_el48 sallamayi bıraktirin. Instagram da bir sürü post var sallama nasıl biraktiririm diye emin olun sallama desteği emme desteğine göre daha kolay bırakıyorlar zor değil yatağında uyumaya alıştırin bebeğiniz de varmış sonrası daha zor olur
a_el48 ayaz0606 ben korunmayı 4 5 aylıktı bıraktım ama regl im düzenli değildi ilaçla oluyordum rabbim gic ummadigim anda nasip etti ama istiyordum ikisi bir büyürler diye bence peş peşe doğurmak en mantıklısı bide yanında yardım edecek kişiler varsa ben kayınvalidemle oturuyorum
ayaz0606 a_el48 maalesef öyle bi durumum yok tek başımayım:)) eşim çok yardımcı oluyor sagolsun bende beraber buyusunler diye istiyorum inşallah şuan 4 aylik :)))
a_el48 ayaz0606 rabbim hayırlısını nasip etsin zorluğu veren rabbim kolayligida veriyor bunda mesala Zor gelmiştir ilk başlarda ama şimdi hepsi çok basit geliyordur doğum sancısı ben unuttum mesela o yüzden hakkında hayırlısı olsun
ayaz0606 İşte bende 30a girmeden bu işi kafam da bitirmek istiyorum inşallah:)) sen daha küçüksün ne güzel erkenden anne olmuşsun
a_el48 uznnzu- normalde zaten kendi uyuyan bir bebekti kendi başıma biliyorum az çok nasıl bırakılır ama döndüğü için başka türlü uyutamiyorum sallamaktan baska