Çok sıcakta durmaması, yünlü giyinmemesi, iki günde bir banyo yapması ve suyunun çok sıcak olmaması (cildini kuruttuğu için) ve cildini sürekli nemlendirmek gerekiyor..Doktorumuz Mustela Stelatopia kremini ve şampuanını önerdi..Cildini sabah akşam günde iki kez nemlendiriyorum..Çamaşırlarını da granül sabunla Yıkayın ve fazla durulayın..Bunlara dikkat ederseniz fazla ilerlemiyor..Bizim ilk olduğun da bebeğimin yüzü çok aşırı kötüydü sonra vücuduna yayıldı, yüzü geçti şimdi çok şükür..Fakat vücudunda hala arada çıkıyor...İnşallah geçer, sizde faydasını görürsünüz..