durukusunannesi_ Kızlar ya bebeğim 1 yaşına yeni girdi hala geçmedi büyüdükçe geçecek dendi ama devam ediyor şuan 9 kg. Sizin bebeklerinizde var mı ne zaman geçti acaba canım sıkılmaya başladı artık bu duruma
durukusunannesi_ mervet10 evet doğduğundan beri var her ayda kontrole götürürüz her ay aynı cevap büyüdükçe kendiliğinden geçecek
durukusunannesi_ Yasemin158 1 ay sonra 2 yaşına girecek herhalde 17-18 aydan sonra kalmadı ama bizim sesten başka şikayetimiz yoktu emmesi yemesi nefesi vs normaldi zaten sadece zayıf o yüzden çabuk geçmedi diye düşünüyorum