Kızım 8 aylık. Doğdugundan beri hem bestlak hem solgar kullanıyorum. İlk aylarda çok güzel kilo aldı. Ama son aylarda azar azar alıyor. İlk zamanlarda çok güzel besleniyordum protein odaklı ne yersek süte geçiyor sonuçta. Son aylarda beslenmeme dikkat etmiyorum.
Sadece bestlak ya da solgarla olacak iş değil bence. Annenin beslenmesi de çok önemli bence.