Kızlar 2 ay önce sezeryan doğum yaptım 1 haftadır da kabızım çok zorlanıyorum tuvalete çıkamıyorum afedersiniz ama sanki yapmaya çalışırken cam parçalari batıyormus gibi çok canım yanıyor ve yine de yapamıyorum aşırı zorlamam sonunda bir kere yaptım fakat kanlı dışkıydı ve sonrası çok ağrım oldu başına gelen var mı hâla devam ediyor