Arkadaşlar ilk bebegim bazen ne yapacağımı şaşırıyorum deneyimlerinizden faydalanmak isterim bu aylarda bebeklerin uyku düzeninin tam oturmadigini biliyorum ama benim bebeğim gündüz aralıksız uyuyabiliyor 4 saat gibi uyandığındada uykuya dalmasi saatler sürüyor bazen 4 bazen 5 saati bile aşıyor bugün sabah 9 dan akşam 10 kadar toplasan 30 dk uyumuştur gözlerini kapatıyor birden açıyor gaz sorunu yok istahida yerinde atak dedikleri şeymi acaba yorum yaparsanız sevinirim iyi aksamlar