Yavrusuu Kızlar oğlum 2 buçuk yaşında göbek bağı hala evde duruyor ne yapmalıyım … Kayınvalidem umreye gidecek ona mi versem burda bir yere mi gömsem evde mi saklasam yine napsam bilemedim
etuerk Yavrusuu Göbek bağı Meşe ağacı altına gömülebilir. Meşe ağacı “Liderlik, nefsi irade, bilgelik, cömertlik, cesaret ve sevgi enerjisini taşır. Ben şuan yurtdışındayım gömemedim daha ama türkiyeye gittiğim de meşe ağacının altına gömmeyi düşünüyorum
fbetul4270 Yavrusuu ben sürekli umreye gidecek bir yakınımı bekledim şimdi Allah izin verirse Ocak ayında gideceğim kendim gömeceğim kutsal topraklara. Kardeşimde yeğenimin göbeğini verecek onuda gömeceğim ☺️