Kızımin kırkı çıkınca gece en son 12 de emzirirdim sabah 6 da uyanirdi emerdi geri 10 da uyanirdi.. ek gıdaya geçince doymamaya başladı gece bir defa emmeye uyanirdi.iki yaşında memeden kestik bir daha gece hiç kalkmadı şuan 5 yaşına giricek sabah 10 da uyanır gece kalkmaz. Oğlum üç aylık oldu.dogdugundan beri gece bir defa kalkiyodu.son bir aydır gece kalkmiyo en son 12 de emzirip yatağına koyuyorum sabah babası ise giderken yedi buçukta kalkıyor maşallah. Emip geri uyuyor 9 bucuk 10 gibi kalkıyoruz.