damladll Arkadaşlar oğlum 2 aylık olmak üzere burnunu sabah akşam izotonik sıkıp otribebe ile çekiyoruz hepte afedersiniz sümük çıkıyor, hasta mı acaba? Başka şikayeti yok benim gözlemlediğim yoksa normal mi anlamıyorum
UcuBulunamayanBant damladll benim kizimda ayni 54gunluk ayni dediginiz gibi doktora sordum kac sefer oksurme ates yoksa korkma olur surekli temizle dedi
etuerk damladll evin tozu kiri üstüne nem sıcaklık sümük birikmesi normal yani insanız hepimiz de oluyor. Bizde her sabah iki burundan kocaman insan sümüğü gibi çekeriz
etuerk yunusss oyuna çevirdim en baştan beri tuzlu suyu şarkı söyleyerek sıkıyoruz burnuna. Benim ağızdan çekmeli önce şarkılarla ellerine yanaklarına değdiriyorum sonra çaktırmadan burnuna. 3 aylık olacak yarın
Dery9-2 İlk 4 ay burun temizliği çok önemli ağızdan nefes almayı bilmezler çünkü sürekli temizleyin normal doktorundan dediği gibi herhangi bi ateş ishal kusma öksürme yoksa ve rengi açıksa ama köyü yeşilse tekrar bı doktorasını söylemenizi öneririm ❤️