Bitmeyen azalmayan aglamalar. Ben tükendim artık. Cok yoruldum. Burda kac kez yazdım kimse bişey yazmadı. Kimsenin cocugu böyle değil mi? Bes dk bile dibimden ayrılmıyo hadi ayrılmasın, dagıtsın döksün ama aglamasın. Oyun oynarken bile aglıyo. Doğdugu günden beri böyle. Kafam kazan gibi. Dısarı cıkayım diyorum kalkıp hazırlanmaya basladıgıma bin pişman olup geri oturuyorum öfkeyle sinirle. Tuvalete giriyorum afedersiniz dibimde ellerimi zor yıkıyorum. Cünkü durmuyo. Uyku saatleri yemek saatleri her seyi o kadar düzenliki. Daha iyi bakılamaz inanın artık kendimi sorgulamıyorum. Cünkü her seyini dört dörtlük yapıyorum. Bu bebektir aglar olayı değil. Ara ara olur diştir ataktır bilmem nedir. Ama ben bebegimin diş dönemini gaz dönemini hiçbi şeyi normal günden ayırt edemiyorum. Cogunlukla huysuz oldugundan. Napıcam ben?