Bebeğim 5 ay 5 günlük. 5 buçuk aylıkken ek gıdaya başlamayı düşünüyorum malzeme olarak birçok şeyi aldım sadece gıda olarak birşey almadım örnegin irmik tarhana vs. Tam olarak ne almalıyım bu anlamda ve hangi marka.Sebze yogurt ile başlayıp en son meyve düşünüyorum.Emziriyorum ne zmn ek gıda vermeliyim açmı yokmu günün hangi ögününde birde tek ögün başlayıp ne zmn iki öğünde çıkarmalıyım.Pütürlü mü blend kıvamımı olmalı ne zmn blw tavsiye edersiniz.Üç gün kuralına her şeyde uyulmalımı örnegin meyve dede uygulanmalımı birde bal salça tuz şeker bir yaşına kadar yasak sanırım başka yasak olan şeyler varmı. Bebeğim kolik ayrıca halen düzelmedi ağlama krizleri gaz çıkartamıyor halen daha ek gıda dahada kötü etkilermi bu gaz anlamında nasıl ilerleme liyim bu süreçte. El gıda için liste yapan arkadaşlar varsa paylaşabilir mi ayrıca