Hatice- Ben wellcare kullanıyorum sağlık ocağının verdiği devit3 aşırı gaz ve huzursuzluk yapmıştı o dönem bizde,sonra doktora söyledim o da pedia D yazdı ama içerikleri aynıymış değişen birşey olmadı.Araştırmalarım sonucu doğal içerikli ve zeytinyağlı olduğundan wellcare kullanmaya başladım