Hemsire-anne tabi ilk 2 ay cok cektik bizde. Gazı oldukca emmek istiyordu emdikce gazı oluyordu bu döngü hep böyle sürdü. Damla falan kullandık ama nafile. Ben de emzirdigim icin her seyi yiyip icemedim daha dogrusu süt yapıcı seyler yiyemedim bebegim sindiremedigi icin. Öyle olunca da sütüm kesildi. Gaz damlaları falan hikaye yani. Ama yine de doktorunuza mutlaka danısıp laktazm damlasını bi sorun derim. Her emzirmeden sonra veriyırdum o damlayı. Biraz dindiriyordu sancısını. Kaka yapamama vs türlü sorunlar oluyordu