Aslananne1 benim kızım 1 yaşına yeni girdi akranı yok ama 3-4 yaşlarında kuzeni ve arkadaşların çocukları var 7-8 yaşta var bi de 10 aylık arkadaşı var onlar varken asla yanıma gelmez deliriyor onlarla oynamak için daha küçük diyip alsam da onların yanını istiyor bence sizde eğer oynamıyorsa yalnız bırakın biraz özgüveni gelir