Dil ve konuşma terapistinin önerisi üzerine oğlumu 3 yaş anaokuluna kaydetmek istedik bugün. Müdür bey baktı eokul kabul etmedi dedi. 24 Kasımda tam 3 yaş oluyor. 4 gün sonra gelmemizi istedi ama sistemin kabul edip etmeyeceğini bilmiyorum dedi. Böyle bir durumla karşılaşan var mı alırlar mı acaba