Bebeğimin ateşi dün akşam başladı gece acile gittik fitil verdiler sabah doktorumuza gittik kan ve idrar istedi kanında enfeksiyon çıkmış ilaçlarını verdi düzenli kullanıcam dünden beri ağlamaktan üzülmekten sütüm azaldı resmen gece sabaha kadar başında nöbet tuttum ateşi arttıkça ben havluyla düşürdüm daha çookkk küçük ya tabikide hasta olacak da bu kadar erken beklemiyordum ve çok korkuyorum başına gelen veya bilgisi olan arkadaşlar beni bilgilendirip rahatlatabilir mi? Kanda enfeksiyon niye olur? Ne kadar sürede geçer? Veya sizin ekstra önermek istediğiniz bir şey ?