K.validem 2 ay önce köyden süt almış ve hemen dondurucuya atmış 1 ay önce bana verdi bende dondurucuya koydum yoğurtlarım var diye şimdi ben onu nasıl mayalarım. ? Cıkartıp nerde çözdüreyim sonra kaynayıp ılınasınız bekleyip normal bi şekilde mayalayayım mı