Asel3504 öncelikle geçmiş olsun. Aracın değer kaybından dolayı mı yoksa yaralanmadan kaynaklı mı sizden para talep edildi yazınızdan çok anlaşılmıyor. Ancak olay yerinde tutulan kusur durumuna ilişkin tutanak her zaman 100%100 itibar edilebilir değildir. Sorunuza gelince cayma ihtimalleri var. Bu sebeple değer kaybı, hak mahrumiyeti, maddi ve manevi tazminat yönünden ibra ederim şeklinde yazı almanız gerekir.