Evseldoku bende beylikdüzünde 1,5 saatliğine 150 tl ödedim. Yarim saat suda yarım saat masaj yarim saatte anneye el masajıydı ikramlari vardi ama ben el masajını istememiştim. Kolik bebeklere çok iyi geldiğini öğrendim oraya gelen bir kac aileden. Sürekli olarak götürmek bütçe olarak biraz zorlayabilir ama ben hiç pişman olmadım goturdugume. Zaten suyu seven oğlum o kadar eğlendi ki hemen eve bile almayi düşündüm ama havuzlar pahalıydı 😂 kış olduğu için tekrarlamadım. Merakımdan götürmüştüm zaten. 😂