Arkadaşlar, merhaba. Bebeğim emiyor. Emdikten sonra midesi şişiyor gibi oluyor . Ağzından gaz çıkarıp ne yediyse çürütmüş olarak geri çıkarıyor. Ama bu sürekli oluyor. Yoğurt gibi kusuyor ama her yendiğinde bu böyle. Başına gelen var mı neden böyle oluyor acaba ? Kilo da alamıyor bu yüzden