kızımdan önce çalışan biriydim hergün karda bile işe giderdim hasta olduğumu hatırlamam iki senedir eve kapandım ondan mı yoksa biontech aşısı vuruldum iki sene oldu bu yüzden mi anlamıyorum duş alıp bu havada dışarı çıksam akşamı hapşurmaya başlarım normal mi kızlar çok kafama takıyorum