Cigdemom benimde 2.gebeliğim, 31+3üm bende. 20li haftalarda bebeğimin kalbindedelik oldugunu öğrendim, doktor detaylı takibini yapcaz dedi. Baya endişelenip üzülmüştüm ama sonra ki her kontrolde gittikçe deliğin küçüldüğünü ve 30lu haftalardan sonra geneldekapandıgını söyledi bakalım haftaya kontrolüm var 32haftalık olmuş oluyoruz, inşallah tamamen kapanmıştır🙏 Doktorum bana da bebeğimin gelişiminin önden gittiğini söyledi ama tarihte düzeltme yapmadı. En son 28haftalıkken 1.480gramdı, şimdi ne olmuştur bilmiyorum. Bende iyce ağırlaştım, son haftalarda nasıl olurum bilmiyorum. Birde son haftalarımda oğlum bi operasyon geçircek. Denk gelmesi kötü oldu, onada stres yapıyorum biraz. İnşallah kardeşi doğmadan hastanede yatıp çıkma işini halledebiliriz🙏 sağlıkla doğuralım yavrularımızıda inşallah🙏 sağlıklı hayırlı evlat olsunlar, güzellikle gelsinler🤲🌸